پرسش : بعد از این که تمام اطلاعات خواسته شده را وارد کردم , پیغام میدهد که  امکان اتصال به دامین شخصی شما وجود ندارد اگر در مسیر ذخیره سازی آدرس ایمیل را وارد کنیم اشکالی دارد؟

پاسخ : بله دوست عزیز ، ممکن است مسیر ذخیره سازی سایت شما wwwroot و یا public_html باشد. این مسیر بستگی به هاست شما دارد.

پرسش : چگونه می شود تا مطلب تازه ای را فقط در صفحه ی دلخواه خود در وبلاگ قرار داد؟

پاسخ : اگر منظورتان درست متوجه شده باشیم به قسمت "ایجاد صفحه جدید" بروید. صفحات وبلاگ جدا از مطالب وبلاگ بوده و عناوین آنها بصورت لیست در ستون کناری وبلاگ منتشر میشود.
صفحات وبلاگ برای انتشار مطالبی که میخواهید همیشه در گوشه ای از وبلاگ دیده شود استفاده میشوند و امکان نظر دهی بر روی مطالب آنها وجود ندارد.
آدرس صفحه باید با حروف و اعداد انگلیسی نوشته شود و نباید از فاصله و Underline در آدرس استفاده کنید.

پرسش : من می خوام وبلاگم رو ببندم و دیگه نمایش داده نشه! اما نمی دونم چطور می تونم این کار را انجام بدم.

پاسخ : در بخش منوی مدیریت بروی حذف وبلاگ کلیک کنید در صقحه باز شده اطلاعاتی از وبلاگتان را برای شما به نمایش میگذاردو  به 2 طریق میتوانید وبلاگ خودتون رو حذف نمایید 1 _ حذف دائم 2_ حذف موقت یکی را انتخاب کرده و دکمه تایید و حذف را بزنید.

پرسش : من قالب وبلاگم رو عوض کردم و الان برای مطالبی که ادامه دارند دکمه ادامه مطلب ظاهر نمیشه وقتی هم که با نرم افزار قالب رو ویرایش میکنم و یه دکمه میزارم، برای همه مطالبم حتی اونها که ادامه مطلب ندارند ظاهر میشه و بیننده ها رو به اشتباه میندازه چکار کنم که فقط مطالبی که ادامه دارند این دکمه زیرشون ظاهر بشه؟

پاسخ : دوست عزیز صفحه مدیریت وبلاگتان را رفرش نمایید (Ctrl+F5) دکمه درج ادامه مطلب را در زیر کلمات کلیدی بزنید تا صفحه ای همانند صفحه ارسال یادداشت جدید برایتن باز میشود. حال مطلب خودتون رو بنویسین و دکمه انتشار رو بزنین.

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: بررسی مشکلات کاربران ، پرسش و پاسخ کوتاه ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 20:24 | نویسنده : محمد رمضانی پور |

در صورتی که مشکلی در مورد طرز استفاده از سرویس پرشین بلاگ دارید ، سری به وبلاگ های آموزشی پرشین بلاگ بزنید. اکثر سوالات شما در این بخش پاسخ داده شده است.

boogi.lxb.ir

ghab.lxb.ir

در صورتی که مشکلی غیر منتظره برای شما ایجاد شده است که با راهنمایی های داخل سایت قادر به حل آن نیستید فقط با ایمیل web_lxb@yahoo.com  با ما تماس بگیرید و همراه ایمیل ارسالی آدرس وبلاگ ، Username و توضیحات مشکل خود را بنویسید تا در اسرع وقت حل شود.

(توجه : پرشین بلاگ نیازی به پسورد شما ندارد. بنابراین هنگام تماس با پرشین بلاگ از ارسال پسورد خودداری کنید)

سایت پاتوق شهر 


موضوعات مرتبط: بررسی مشکلات کاربران ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 دی 1390 | 20:24 | نویسنده : محمد رمضانی پور |
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By VatanSkin :.